Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/184359
Title: Наружная социальная реклама как явление урбанистической культуры (на примере Минска и Москвы) : реферат дипломной работы / Анастасия Владимировна Клочко; БГУ, Факультет социокультурных коммуникаций, Кафедра культурологии; науч. рук. Касперук А. А.
Authors: Клочко, Анастасия Владимировна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурология
Issue Date: 30-Jun-2017
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/184359
Appears in Collections:Культурология (по направлениям). 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Referat_Klachko N.V.pdf157,59 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.