Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/178518
Title: Беларусь как национальный бренд: оценка потенциала в международном PR-позиционировании / Павел Александрович МИХАЛЕНЯ; БГУ, Институт журналистики, кафедра технологий коммуникации; науч. рук И. В. Соколовский
Authors: Михаленя, Павел Александрович
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 18-Jun-2017
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/178518
Appears in Collections:Информация и коммуникация (технологии коммуникации). 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mikhalenya.pdf464,91 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.