Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/178478
Title: Конкурентные стратегии предприятия при выходе на мировой рынок мороженого (на примере ООО «Морозпродукт»).: аннотация магистерской диссертации / Елизавета Александровна Волосевич; БГУ, факультет международных отношений, кафедра международных экономических отношений; науч. рук. Якушенко К.В.
Authors: Волосевич, Елизавета Александровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2017
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/178478
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volosevich_ier.pdf436,58 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.