Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/178328
Title: Виртуальная и дополненная реальность как инструменты маркетинга
Authors: Брило, Э. Ю.
Матвейчук, Е. Д.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: Apr-2017
Publisher: Минск: ГИУСТ БГУ
Citation: Материалы XХ Международной научной конференции молодых ученых, Минск, 13–14 апр. 2017 г. – Минск, 2017. – С. 84-85
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/178328
Appears in Collections:2017. XХ Международная научная конференция молодых ученых

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Брило_Виртуальная и дополненная реальность.pdf228,63 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.