Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/176767
Title: Маркетинг как фактор повышения конкурентоспособности организации на примере ЗАО «ВИЛИЯ» : аннотация дипломной работы / Полина Дмитриевна Острецова; ГИУСТ БГУ, Кафедра управления недвижимостью; науч. рук. Булавко В.Г.
Authors: Острецова, Полина Дмитриевна
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2017
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/176767
Appears in Collections:Менеджмент (недвижимости). 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
annotation_Ostretsova.pdf102,8 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.