Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/174619
Title: Особенности обучения иностранному языку студентов экологических специальностей в разноуровневых группах неязыкового вуза
Other Titles: The challenges of teaching a foreign language for students of environmental specialties in multi-level groups of non-linguistic institute / N. Levdanskaya, L. Nikitina
Authors: Левданская, Н. М.
Никитина, Л. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2017
Publisher: Минск : ИВЦ Минфина
Citation: Сахаровские чтения 2017 года: экологические проблемы XXI века = Sakharov readings 2017 : environmental problems of the XXI century : материалы 17-й международной научной конференции, 18–19 мая 2017 г., г. Минск, Республика Беларусь : в 2 ч. / Междунар. гос. экол. ин-т им. А. Д. Сахарова Бел. гос. ун-та; редкол. : С. Е. Головатый [и др.] ; под ред. д-ра ф.-м. н., проф. С. А. Маскевича, д-ра с.-х. н., проф. С. С. Позняка. – Минск : ИВЦ Минфина, 2017. – Ч. 1. – С. 67-68.
Abstract: Освещаются проблемы, с которыми сталкивается преподаватель английского языка в работе с группой студентов с разным уровнем языковой подготовки. Личностно-ориентированный подход позволяет организовать работу на занятии таким образом, чтобы улучшить мотивацию и языковые навыки обучающихся, поддержать их интерес к изучению английского языка в вузе = The article presents the challenges a teacher faces working with multi-level groups when teaching English at university. While learning in multi-level groups students lose their interest. The article describes a learner-centered approach to teaching foreign language students of non-linguistic educational programs that help improve their motivation and language skills
Description: Образование в интересах устойчивого развития
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/174619
ISBN: 978-985-7142-90-3 (ч. 1)
978-985-7142-89-7 (общ.)
Appears in Collections:2017. Сахаровские чтения 2017 года: экологические проблемы XXI века

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
67-68.pdf289,98 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.