Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/171819
Title: Анализ маркетинговых инструментов продвижения товаров на примере организации ООО «КРАВТ» : аннотация дипломной работы / Елизавета Юрьевна Расюк; ГИУСТ БГУ, Кафедра экономики и управления бизнесом; науч. рук. Е.М. Анципович
Authors: Расюк, Елизавета Юрьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2016
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/171819
Appears in Collections:Менеджмент (социально-административный). 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Расюк Е.Ю..pdf153,67 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.