Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/164993
Title: Зачин рекламного очерка: содержание, функции, речевые тактики
Authors: Чуханова, Анжела Викторовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2005
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Веснік БДУ. Серыя 4, Філалогія. Журналістыка. Педагогіка. - Мінск: БДУ. - 2005. - № 1. - С. 80-84.
Abstract: Рассматриваются зачины рекламных очерков с точки зрения их функций, используемых речевых тактик, а также характера сообщаемой в них информации и формы ее представления = Tha pretexts of advertising issues are considered from the point of view of their functions, speech tactics used, the character of information given and the form of its presentation
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/164993
ISSN: 0372-5375
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2005, №1 (красавік)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
80-84.pdf252,23 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.