Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/156367
Title: Реализация коммуникативной стратегии убеждения в современной болгарской рекламе: аннотация к дипломной работе / Ксения Олеговна Кленицкая; Филологический факультет, кафедра теоретического и славянского языкознания; науч. рук. доц. К.И. Иванов
Authors: Кленицкая, Ксения Олеговна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: Jun-2016
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/156367
Appears in Collections:Славянская (славянская и русская) филология. 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Аннотация 2016 Кленицкая.PDF1,05 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.