Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/152514
Title: Маркетинговая стратегия обеспечения конкурентоспособности ООО «Трест и К»: аннотация к дипломной работе / Анастасия Андреевна Щербич; БГУ, факультет международных отношений, кафедра международного туризма; науч. рук. Хомич С. А.
Authors: Щербич, Анастасия Андреевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2016
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/152514
Appears in Collections:Менеджмент (в сфере международного туризма). 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shcherbich_annotation.pdf275,5 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.