Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/147309
Title: | Образовательная субкультура и диалогическая самость: возможности интердетерминации |
Other Titles: | Educational subculture and dialogical self: opportunities of interdetermination / G. A. Fofanova |
Authors: | Фофанова, Г. А. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Психологический журнал : ежеквартальное научно-практическое издание. - 2014. - № 3-4 (41-42). - С. 34-39 |
Abstract: | В статье определяется понятие диалогической самости и рассматриваются особенности образовательной субкультуры. Демонстрируются характерные особенности различных научных субкультур. Рассматриваются особенности нарративных повествований представителей различных образовательных субкультур. Представлены возможности интердетерминации диалогической самости в образовательной субкультуре. = In this paper, the notion of dialogical self was determined, the features of the educational subculture are described. The characteristics of various scientific subcultures are demonstrated. The features of narrative stories of representatives of different educational subcultures are described. The possibilities of interdetermination of dialogical self within educational subculture are presented. |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/147309 |
ISSN: | 2072-8425 |
Appears in Collections: | 2014, № 3-4(41-42) Статьи факультета философии и социальных наук |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.