Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/134334
Title: Корпоративная социальная ответственность как инструмент формирования репутации организации: реферат к дипломной работе/ Вероника Леонидовна Макарова; БГУ, Институт журналистики, кафедра технологий коммуникации; науч. рук. Т.В. Ковалевич
Authors: Макарова, Вероника Леонидовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: Jan-2016
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/134334
Appears in Collections:Информация и коммуникация (технологии коммуникации). 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makarova_V.pdf317,06 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.