Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/134263
Title: Продвижение бренда СМИ в интернете: теоретический аспект
Authors: Воропай, Алена Владимировна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 10-Dec-2015
Publisher: Пенза, Изд-во ПГУ, 2015
Citation: Проблемы гуманитарного образования: Филология, Журналистика, История: сб. науч. ст. II Междунар. науч.-практ. конф. (г. Пенза, 10-12 декабря 2015 г.) / под ред. канд. пед. наук, доц. Т.В. Стрыгиной. – Пенза, Изд-во ПГУ, 2015. – С. 167-168.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/134263
Appears in Collections:Архив статей факультета журналистики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voropay_Penza.pdf304,05 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.