Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/119943
Title: Реклама как способ продвижения товаров и услуг в Республике Беларусь (социологический анализ) / Мария Михайловна Радюкова; Факультет философии и социальных наук, Кафедра социологии; науч. рук. Н. В. Курилович
Authors: Радюкова, Мария Михайловна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2-Oct-2015
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/119943
Appears in Collections:Социология. 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Radziukova_resume.pdf212,26 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.