Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/119788
Title: Продвижение торговой марки в информационном пространстве Республики Беларусь : реферат дипломной работы / Алексей Игоревич Воличенко; БГУ, Институт журналистики, Факультет журналистики, Кафедра периодической печати; науч. рук. Соловьев А.И.
Authors: Воличенко, Алексей Игоревич
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 1-Oct-2015
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/119788
Appears in Collections:Журналистика (по направлениям). 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volichenko_diplom.pdf181,34 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.