Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/110543
Title: Формирование корпоративной социальной ответственности как условие коммуникативной эффективности организации
Authors: Калачева, И. И.
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2014
Publisher: БГУ
Citation: Организационная коммуникация: материалы междунар.науч.- практ. конф., 23-24 апр. 2014г., Минск/ О.В.Терещенко (отв. Ред.) [и др.]- Минск: Изд. центр БГУ, 2014. – С.41–43.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/110543
ISBN: ISBN 978-985-553-192-1.
Appears in Collections:2014. Организационная коммуникация

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стр.41-43.pdf127,23 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.