Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/106774
Title: Методика оценки эффективности корпоративного издания как средства массовой информации
Authors: Олтаржевский, Д. О.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2013
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Веснік БДУ. Серыя 4, Філалогія. Журналістыка. Педагогіка. - Мінск : БДУ. - 2013. - № 3. - С. 76-79
Abstract: This article is an investigation of the tools and criteria for corporate media effi ciency evaluation – a special type of media by companies, enterprises and institutions producing an information to support corporate objectives by creating a positive image of the company, producing information stream between employees within and outside organization, among its customers, partners etc. The key to solving the scientifi c problem the author calls the syntheses of the text content researches and sociological approaches. = Рассматриваются инструменты и критерии оценки корпоративной прессы – особого вида СМИ, который издают компании, предприятия, учреждения с целью информационной поддержки своей основной деятельности путем формирования положительного имиджа, обмена информацией внутри организации между сотрудниками и вне ее, среди клиентов, партнеров и т. д. Ключом к решению этой научной проблемы автор называет синтез исследований текстового контента и социологических методов.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/106774
ISSN: 2308-9180
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2013, №3 (снежань)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
76-79.pdf400,93 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.