Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/104374| Title: | Основные уровни освоения дисциплин при заочном онлайн-обучении |
| Authors: | Курбацкий, В. Н. |
| Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Информатика |
| Issue Date: | 2014 |
| Publisher: | Минск, БГУ |
| Abstract: | В статье рассматривается процесс заочного онлайн-обучения в течение семестра. Выделяются основные его стадии: ознакомительная, контентная и итоговая. Каждой стадии обучения присущи определенные уровни усвоения студентами преподаваемых дисциплин: семантический, структурированный и параметрический. The article discusses the process of absentee online learning throughout the semester. Highlights the main stages of learning: cognitive, content and outcome. For each stage of learning is characterized by certain levels of student learning subjects: semantic, structured, and parametric. |
| URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/104374 |
| Appears in Collections: | 2014. Информатизация образования - 2014: педагогические аспекты создания и функционирования виртуальной образовательной среды |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Курбацкий-242.pdf | 145,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

