Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/101265
Title: Совершенствование маркетинговых стратегий как фактор повышения конкурентоспособности предприятия: реферат дипломной работы/Е.А. Карпович, БГУ, Экономический факультет, кафедра международного менеджмента; науч.рук. к.э.н., доцент Семак Е.А.
Authors: Карпович, Екатерина Артуровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 28-Aug-2014
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/101265
Appears in Collections:Менеджмент (по направлениям). 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karpovich_resume.pdf245,49 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.