Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/287937
Title: Событийный маркетинг в сфере гастрономического туризма: дипломная работа /Валерия Вадимовна Царёва; БГУ, факультет международных отношений, кафедра международного туризма; науч. рук. Давыденко Л.Н.
Authors: Царёва, Валерия Вадимовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2022
Publisher: Минск: БГУ
Abstract: Цель исследования: анализ международного и отечественного опыта событийного маркетинга в сфере гастрономического туризма.
Abstract (in another language): Purpose of research: analysis of international and domestic experience of event marketing in the field of gastronomic tourism.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/287937
Licence: info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Appears in Collections:Кафедра международного туризма

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsareva.pdf4,94 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.