Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284591
Title: Создание личного бренда для продвижения магазина косметических товаров в социальных сетях : аннотация дипломной работы / Анна Витальевна Павлова; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Калачёва И.И.
Other Titles: Creating the Personal Brand to Promote the Cosmetics Store in Social Networks : abstract of graduate thesis / Anna V. Pavlova; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific adviser Iryna I. Kalachova
Authors: Павлова, Анна Витальевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель дипломной работы – определение коммуникативной стратегии продвижения магазина косметических товаров
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284591
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПАВЛОВА АВ ffsn an rus.pdf441,23 kBAdobe PDFView/Open
PAVLOVA AV ffsn an en.pdf9,68 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.