Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/278207
Title: Использование веб-ресурсов в обучении практической фонетике студентов 1 курса специальности «Современные иностранные языки (преподавание)»
Other Titles: The use of web-resources in teaching practical phonetics to 1st-year students of "Modern foreign languages (teaching)" specialty / Y.N. Tsygankova
Authors: Цыганкова, Ю. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития : материалы VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 17–18 марта 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. А. Куркович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 181-185.
Abstract: В данной статье приводится сравнительный анализ современных методик обучения практической фонетике английского языка. Автор описывает выявленные на практике преимущества внедрения веб-сервисов как дополнения к основному учебно-методическому комплексу по дисциплине в процесс обучения студентов практической фонетике английского языка
Abstract (in another language): This article provides a comparative analysis of modern methods of teaching practical phonetics of the English language. The author describes the advantages of introducing web services in practice as an addition to the main educational and methodological complex for the discipline in the process of teaching students practical phonetics of the English language
Description: Раздел 3. Мультиплатформенный подход к обучению в преподавании языков и культур = Section 3. Multiplatform approach to education
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/278207
ISBN: 978-985-881-267-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
181-185.pdf366,05 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.