Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/266148
Title: Особенности восприятия провокационной рекламы индивидами с различной гендерной идентичностью на этапе ранней и средней взрослости / Толкач Мария Ивановна; Факультет философии и социальных наук, Кафедра организационной и социальной психологии; науч. рук. Е.В. Столярская.
Authors: Толкач, Мария Ивановна
Keywords: ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Псіхалогія
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Психология
Issue Date: Jun-2021
Publisher: ФФСН, кафедра социальной и организационной психологии
Abstract: Цель исследования: выявить различия в восприятии провокационной рекламы индивидами с различной гендерной идентичностью на этапе ранней и средней взрослости.
Abstract (in another language): The purpose of this work: to identify differences in the perception of provocative advertising by individuals with different gender identities at the stage of early and middle adulthood
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/266148
Appears in Collections:Психология. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tolkach_annotatsia.pdf185,96 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.