Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/229284
Title: Разработка медиаплана рекламной кампании и оценка его результатов : аннотация к дипломной работе / Анастасия Николаевна Колесниченко; Институт бизнеса БГУ, Кафедра маркетинга; науч. рук. Е.М. Еловая
Authors: Колесниченко, Анастасия Николаевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: Jun-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/229284
Appears in Collections:Маркетинг. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
referat_Kolesnichenko.pdf142,04 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.