Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/189072
Title: Клиентоориентированность в логистике
Authors: Пожарицкий, Егор Дмитриевич
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2016
Publisher: Минск : Изд. центр БГУ
Citation: Логистические системы и процессы в условиях экономической нестабильности [Электронный ресурс] : материалы IV Междунар. заоч. науч.-практ. конф., Минск, 6—7 дек. 2016 г. / Ин-т бизнеса и менеджмента технологий БГУ ; фак. междунар. отношений БГУ ; редкол. : В. В. Апанасович (отв. ред.) [и др.]. — Электрон. текстовые дан. (5,05 Мб). — Минск : Изд. центр БГУ, 2016. — С.
Abstract: Nowadays, client-oriented service is the most important part of competitive business. It helps companies to create profitable client lists and to attract new customers, using positive recommendations.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/189072
ISBN: 978-985-553-411-3
Appears in Collections:2016. Логистические системы и процессы в условиях экономической нестабильности

Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.