Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/160322
Title: Event-marketing как инструмент прямой коммуникации с клиентами
Authors: Вайлунова, Юлия Геннадьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2016
Publisher: Минск : Изд. центр БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: сб. науч. ст. / БГУ, Институт журналистики, кафедра технологий коммуникации; редкол. : С. В. Дубовик (отв. ред.) [и др.]. – Вып. 2. – Минск : Изд. центр БГУ, 2016. - С. 42-46.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/160322
ISBN: 978-985-553-385-7
Appears in Collections:2016. Корпоративные стратегические коммуникации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42-46.pdf1,23 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.