Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/110546
Title: Устранение барьеров в организационной коммуникации как фактор эффективности маркетинговой деятельности
Authors: Кизима, М. А.
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2014
Publisher: БГУ
Citation: Организационная коммуникация: материалы междунар.науч.- практ. конф., 23-24 апр. 2014г., Минск/ О.В.Терещенко (отв. Ред.) [и др.]- Минск: Изд. центр БГУ, 2014. – С. 49–51.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/110546
ISBN: ISBN 978-985-553-192-1.
Appears in Collections:2014. Организационная коммуникация

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стр.49-51.pdf122,1 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.