Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/92260
Title: Основы маркетинга : учеб. пособие (курс лекций) в 2-х частях: Ч. 2 / А. В. Рябов, А. Ф. Керженцев , Р. Б. Ивуть [и др]
Authors: Рябов, Андрей Васильевич
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 1995
Publisher: Минск : Белорусская государственная политехническая академия
Description: Полный текст документа доступен пользователям сети БГУ.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/92260
Appears in Collections:Учебники и другие пособия экономического факультета

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Основы маркетинга. Часть 2.pdf2,71 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.