Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/39041
Title: Роль маркетинга страны в развитии въездного туризма
Authors: Михадюк, Е. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2007
Publisher: БГУ
Citation: Беларусь в современном мире: Тезисы докладов V Междунар. науч. конф., посвящ. 85-летию Белорус. гос. ун-та, Минск, 3 нояб. 2006 г. / Редкол.: А. В. Шарапо [и др.]. — Минск: БГУ, 2007. — 354 с.
Description: Секция 4. Формирование конкурентоспособности туристского комплекса
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/39041
Appears in Collections:Беларусь в современном мире — 2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mixadyuk_2006_BMW.pdf135,08 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.