Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/37496
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorFedotkin, M.-
dc.contributor.authorRachinskaya, M.-
dc.date.accessioned2013-03-18T09:36:24Z-
dc.date.available2013-03-18T09:36:24Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.isbn978-985-500-244-5-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/37496-
dc.description.abstractA random number of vehicles crossed a transverse line of a motorway during an arbitrary interval of time and a random number of vehicles situated on an arbitrary part of the motorway at a fixed instant of time form a complicated stochastic dependence. This is indicated by, for example, a functional dependence between the intensity of the traffic and its density[1]. First mathematical model of traffic flow of non-homogeneous vehicles in case of bad weather and bad road conditions is constructed taking into account both spatial and temporal processes.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherМинск : РИВШru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Информатикаru
dc.titleInvestigation Of Traffic Flows Characteristics In Case Of The Small Densityru
dc.typeArticleru
Располагается в коллекциях:2011. Массовое обслуживание: потоки, системы, сети

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
Fedotkin_Rachinskaya.pdf108,2 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.