Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338353
Title: АКТУАЛЬНЫЯ ПРАБЛЕМЫ ІНТЭРПРЭТАЦЫІ ГІСТАРЫЧНАГА МІНУЛАГА І ПАЛІТЫКА ПАМЯЦІ Ў РЭСПУБЛІЦЫ БЕЛАРУСЬ Вучэбная праграма установы адукацыі па вучэбнай дысцыпліне для спецыяльнасці: 7-06-0222-01 Гісторыя Прафілізацыя: Айчынная гісторыя № 3438/м
Authors: Маскевіч, Ганна Іванаўна
Keywords: ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Грамадскія навукі ў цэлым
ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Гісторыя. Гістарычныя навукі
ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Комплексныя праблемы грамадскіх навук
Issue Date: 27-Jun-2025
Publisher: Исторический факультет, Кафедра истории Беларуси нового и новейшего времени
Abstract: Вучэбная дысцыпліна «Актуальныя праблемы інтэпрэтацыі гістарычнага мінулага і палітыка памяці ў Рэспубліцы Беларусь» адносіцца да модуля «Палітычная гісторыя Беларусі» кампанента ўстановы адукацыі/ Вучэбная дысцыпліна «Актуальныя праблемы інтэпрэтацыі гістарычнага мінулага і палітыка памяці ў Рэспубліцы Беларусь» выкладаецца ў цеснай сувязі з іншымі вучэбным дысцыплінамі, такімі як «Улада і грамадства ў Беларусі ў новы і навейшы час» і «Мадэрнізацыйныя працэсы ў новы і навейшы час».
Abstract (in another language): Учебная дисциплина «Актуальные проблемы интерпретации исторического прошлого и политики памяти в Республике Беларусь» относится к модулю «Политическая история Беларуси» вузовского компонента. Учебная дисциплина «Актуальные проблемы интерпретации исторического прошлого и политики памяти в Республике Беларусь» преподается в тесной связи с другими учебными дисциплинами, такими как «Власть и общество в Беларуси в Новое и Новейшее время» и «Модернизационные процессы в Новое и Новейшее время».
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338353
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Кафедра истории Беларуси нового и новейшего времени

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.