Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338260
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГорбач, В. А.
dc.date.accessioned2025-12-03T07:23:27Z-
dc.date.available2025-12-03T07:23:27Z-
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationЖурналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 27-й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14 лістап. 2025 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2025. – С. 377-380.
dc.identifier.isbn978-985-881-843-2
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/338260-
dc.descriptionРаздзел IV. Медыялінгвістыка і рэдагаванне
dc.description.abstractМатэрыял прысвечаны асноўным відам ацэначнай метаніміі на прыкладзе фрэйма «адукацыя» ў медыямаўленні. Разглядаюцца функцыі метаніміі ў сучасных тэкстах СМІ Беларусі
dc.language.isobel
dc.publisherМінск : БДУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Мовазнаўства
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
dc.titleВіды і функцыі ацэначнай метаніміі ў медыятэксце (на прыкладзе фрэйма «адукацыя»)
dc.title.alternativeВиды и функции оценочной метонимии в медиатексте (на примере фрейма «образование») / О. А. Горбач
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeМатериал посвящен основным видам оценочной метонимии на примере фрейма «образование» в медиаречи. Рассматриваются функции метонимии в современных текстах СМИ Беларуси
Располагается в коллекциях:2025. Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы

Полный текст документа:
Файл РазмерФормат 
377-380.pdf291,73 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.