Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/338224| Title: | Медиамифы и формирование сознания молодежной аудитории |
| Other Titles: | Медыяміфы і фарміраванне свядомасці маладзёжнай аўдыторыі / В. М. Савінава |
| Authors: | Савинова, О. Н. |
| Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Мінск : БДУ |
| Citation: | Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 27-й Міжнар. навук.практ. канф., Мінск, 14 лістап. 2025 г. / Беларус. дзярж. унт ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2025. – С. 223-226. |
| Abstract: | В статье рассматривается проблема влияния мифотворчества в медиа на формирование ценностных установок молодежной аудитории. На основе анализа материалов блогосферы, в которых успех представлен как нечто легко достижимое, мгновенное и не требующее значительных усилий, а труд, образование и постепенное профессиональное развитие оказываются на втором плане, автор подчеркивает необходимость критического осмысления навязываемых стандартов в медиа |
| Abstract (in another language): | У артыкуле разглядаецца праблема ўплыву міфатворчасці ў медыя на фарміраванне каштоўнасных установак маладзёжнай аўдыторыі. На аснове аналізу матэрыялаў блогасферы, у якіх поспех прадстаўлены як нешта лёгка дасягальнае, імгненнае і не патрабуе значных намаганняў, а праца, адукацыя і паступовае прафесійнае развіццё аказваюцца на другім плане, аўтар падкрэслівае неабходнасць крытычнага асэнсавання стандартаў, якія навязваюцца ў медыя |
| Description: | Раздзел ІІ. Журналістыка ва ўмовах лічбавізацыі медыяпрасторы |
| URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/338224 |
| ISBN: | 978-985-881-843-2 |
| Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
| Appears in Collections: | 2025. Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы |
Files in This Item:
| File | Size | Format | |
|---|---|---|---|
| 223-226.pdf | 335,14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

