Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338224
Title: Медиамифы и формирование сознания молодежной аудитории
Other Titles: Медыяміфы і фарміраванне свядомасці маладзёжнай аўдыторыі / В. М. Савінава
Authors: Савинова, О. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2025
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 27-й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14 лістап. 2025 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2025. – С. 223-226.
Abstract: В статье рассматривается проблема влияния мифотворчества в медиа на формирование ценностных установок молодежной аудитории. На основе анализа материалов блогосферы, в которых успех представлен как нечто легко достижимое, мгновенное и не требующее значительных усилий, а труд, образование и постепенное профессиональное развитие оказываются на втором плане, автор подчеркивает необходимость критического осмысления навязываемых стандартов в медиа
Abstract (in another language): У артыкуле разглядаецца праблема ўплыву міфатворчасці ў медыя на фарміраванне каштоўнасных установак маладзёжнай аўдыторыі. На аснове аналізу матэрыялаў блогасферы, у якіх поспех прадстаўлены як нешта лёгка дасягальнае, імгненнае і не патрабуе значных намаганняў, а праца, адукацыя і паступовае прафесійнае развіццё аказваюцца на другім плане, аўтар падкрэслівае неабходнасць крытычнага асэнсавання стандартаў, якія навязваюцца ў медыя
Description: Раздзел ІІ. Журналістыка ва ўмовах лічбавізацыі медыяпрасторы
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338224
ISBN: 978-985-881-843-2
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2025. Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File SizeFormat 
223-226.pdf335,14 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.