Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338221
Title: Выявление медиаэффектов прайминга в региональной повестке СМИ по экологии
Other Titles: Выяўленне медыяэфектаў праймінгу ў рэгіянальным парадку СМІ па экалогіі / Л. К. Лабадзенка, Г. Б. Чараднякова, А. А. Чуйдук, А. У. Тэзіна
Authors: Лободенко, Л. К.
Череднякова, А. Б.
Чуйдук, А. А.
Тезина, Е. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2025
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 27-й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14 лістап. 2025 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2025. – С. 209-214.
Abstract: В статье рассматривается исследование медиаэффектов прайминга в контексте экологической повестки и ее воздействие на молодежную аудиторию. Рассмотрено понятие «прайминг» в контексте когнитивного подхода, представлены виды прайминга. Целью исследования является изучение возможности эффектов прайминга экологической медиаповестки. Анализ информационной медиаповестки по экологии осуществлялся на базе медиатекстов по экологии Челябинской области и Екатеринбурга. Результаты анализа семантического атрибутивного прайминга в текстах экологической медиаповестки показали преобладание категориального типа прайминга и меньшую представленность ассоциативного и опосредованного прайминга
Abstract (in another language): У артыкуле разглядаецца даследаванне медыяэфектаў праймінгу ў кантэксце экалагічнай павесткі і яе ўздзеянне на маладзёжную аўдыторыю. Разгледжана паняцце «праймінг» у кантэксце кагнітыўнага падыходу, прадстаўлены віды праймінгу. Мэтай даследавання з’яўляецца вывучэнне магчымасці эфектаў праймінгу экалагічнай медыяпавесткі. Аналіз інфармацыйнай медыяпавесткі па экалогіі ажыццяўляўся на базе медыятэксту па экалогіі Чалябінскай вобласці і Екацярынбурга. Вынікі аналізу семантычнага атрыбутыўнага праймінгу ў тэкстах экалагічнай медыяпавесткі паказалі перавагу катэгарыяльнага тыпу праймінгу і меншую прадстаўленасць асацыятыўнага і апасродкаванага праймінгу
Description: Раздзел ІІ. Журналістыка ва ўмовах лічбавізацыі медыяпрасторы
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338221
ISBN: 978-985-881-843-2
Sponsorship: Исследование выполнено за счет гранта РНФ (проект № 23-18-20090, https://rscf.ru/project/23-18-20090/).
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2025. Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File SizeFormat 
209-214.pdf319,47 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.