Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/337473
Title: Types of advertising in the Republic of Belarus as objects of legal relations: state-management aspect
Other Titles: Виды рекламы в Республике Беларусь как объекты правоотношений: государственно-управленческий аспект / Лу И
Authors: Lu Yi
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Государство и право. Юридические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы науки административного, финансового и международного права : материалы ІІІ науч. круглого стола, Минск, 10 апр. 2025 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. В. Шидловский (гл. ред.), В. С. Михайловский, Н. М. Шевко. – Минск : БГУ, 2025. – С. 195-197.
Abstract: The article examines issues related to types of advertising in the Republic of Belarus as objects of legal relations. It is proposed to make changes and additions to the legislation of the Republic of Belarus regulating issues related to advertising. In particular, it is proposed to consolidate the concept of «Internet advertising» at the legislative level
Abstract (in another language): В статье рассматриваются вопросы, касающиеся видов рекламы в Республике Беларусь как объектов правоотношений. Предлагается внести изменения и дополнения в законодательство Республики Беларусь, регламентирующее вопросы, связанные с рекламой. В частности, предлагается закрепить на законодательном уровне понятие «Интернет-реклама»
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/337473
ISBN: 978-985-881-789-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2025. Актуальные проблемы науки административного, финансового и международного права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
195-197.pdf288,9 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.