Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/337377
Title: Аповесць Якуба Коласа «На прасторах жыцця» як узор станаўлення жанру школьнай аповесці
Other Titles: Повесть Якуба Коласа «На просторах жизни» как образец становления жанра школьной повести / И. В. Никитенко
Yakub Kolas’s story «On the Spaces of Life» as an example of the formation of the school story genre / І. V. Nikitenko
Authors: Нікіценка, І. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Літаратура. Літаратуразнаўства. Вусная народная творчасць
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Литература. Литературоведение. Устное народное творчество
Issue Date: 2025
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: XVII Шырмаўскія чытанні : матэрыялы рэсп. навук.-практ. канф. з міжнар. удзелам, Рэсп. Беларусь, Мінск, 17 крас. 2025 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: С. А. Важнік (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2025. – С. 253-257.
Abstract: У артыкуле разглядаецца роля аповесці Якуба Коласа «На прасторах жыцця» ў развіцці жанра школьнай аповесці, тлумачыцца паходжанне жанру школьнай аповесці, апісваюцца важныя элементы і рысы, па якіх можна адносіць творы да жанру школьнай аповесці
Abstract (in another language): В статье рассматривается роль повести Якуба Коласа «На просторах жизни» в развитии жанра школьной повести, объясняется возникновение жанра школьной повести, описываются важные элементы и признаки, по которым произведения можно отнести к жанру школьной повести = The article examines the role of Yakub Kolas’s story «On the Open Spaces of Life» in the development of the genre of the school story, explains the emergence of the genre of the school story, describes the important elements and features by which works can be classified as the genre of the school story
Description: Раздзел 4. Фальклор – міфалогія – мова
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/337377
ISBN: 978-985-881-793-0
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2025. XVII Шырмаўскія чытанні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
253-257.pdf491,57 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.