Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/333978
Title: Геобрендинг как технология продвижения регинов на внутренний и внешний рынки
Other Titles: Geobranding as a technology for promoting regions in domestic and foreign markets / E. M. Yelovaya, M. M. Kozlov
Authors: Еловая, Е. М.
Козлов, М. М.
Keywords: ЭБ БГУ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИ::Внутренняя торговля. Туристско-экскурсионное обслуживание
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Международные отношения: история, теория, практика : материалы ХIV науч.-практ. конф. молодых ученых фак. междунар. отношений Белорус. гос. ун-та, Минск, 1 февр. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Достанко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 341-345.
Abstract: Рассмотрена сущность понятий «бренд» и «геобренд». Показаны основные формы позиционирования территории, раскрыты основные проблемы, которые возникают при формировании брендов на территориях малых городов. В качестве примера формирования геобренда малого города был рассмотрен процесс поэтапного формирования туристического бренда Поставского района Витебской области
Abstract (in another language): The essence of the concepts of «brand» and «geobrand» is considered. The main forms of territory positioning are shown, the main problems that arise in the formation of brands in the territories of small towns are revealed. As an example of formation of geobrand of a small town the process of step-by-step formation of tourist brand of Pastavy district of Vitebsk region was considered
Description: Секция 5. Менеджмент событийных мероприятий
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/333978
ISBN: 978-985-881-750-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Международные отношения: история, теория, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
341-345.pdf370,33 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.