Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332597
Title: Мотивация потребителей продукта и направления ее повышения : аннотация к дипломной работе / Елизавета Игоревна Артюх ; Институт бизнеса БГУ, Кафедра маркетинга ; науч. рук. Кудасова Е. В.
Authors: Артюх, Елизавета Игоревна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Abstract: Цель: Разработка предложения по повышению мотивации потребителей продукта ЧТУП «Артфлора-плюс».
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332597
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Маркетинг. 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Артюх_аннотация.pdf252,95 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.