Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332364
Title: Разработка стратегии интернет-маркетинга (на примере ООО «Капитан Морган Клаб») : аннотация к дипломной работе / Елизавета Игоревна Мойсейчик ; Институт бизнеса БГУ, Кафедра бизнес-администрирования ; науч. рук. Ельсуков В. П.
Authors: Мойсейчик, Елизавета Игоревна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Abstract: Цель: Разработка стратегии интернет-маркетинга ООО «Капитан Морган Клаб».
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332364
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Бизнес-администрирование. 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мойсейчик_аннотация.pdf238,11 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.