Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/331331
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБелькевич, А. Ю.
dc.contributor.authorСласси Мутабир, С. А.
dc.date.accessioned2025-06-27T12:11:15Z-
dc.date.available2025-06-27T12:11:15Z-
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationБизнес-пульс : III Междунар. науч.-практ. студ. конф., Минск, 14 ноября 2024 г. : сб. материалов / редкол.: Н. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2025. – С. 370-372.
dc.identifier.isbn978-985-7214-91-4
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/331331-
dc.descriptionСекция 3. Маркетинг в XXI веке
dc.description.abstractIn recent years, influencer marketing has become an important tool for product promotion and brand image formation. This paper examines the role of influential personalities in the modern marketing landscape, as well as their impact on consumer behavior. It explores how bloggers, celebrities and experts in various fields use their platforms to build trust and engagement among the audience. The strategies of selecting influential personalities corresponding to the target audience of the brand and methods of evaluating their effectiveness are analyzed. Particular attention is paid to how the influence of social media and changes in consumer preferences contribute to the growing popularity of this approach
dc.language.isoen
dc.publisherМинск : Институт бизнеса БГУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
dc.titleThe role of influential personalities in product promotion and brand image formation
dc.typeconference paper
Располагается в коллекциях:2024. Бизнес-пульс

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
370-372.pdf422,37 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.