Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/328804
Title: Cross-cultural marketing: strategies for effective global branding (China as an example)
Other Titles: Кросс-культурный маркетинг: стратегии эффективного глобального брендинга (на примере Китая) / Ван Цзыюй
Authors: Wang Ziyu
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: 81-я научная конференция студентов и аспирантов Белорусского государственного университета : материалы конф., Минск, 15–25 мая 2024 г. В 3 ч. Ч. 3 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. В. Блохин (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 372-377.
Abstract: This article analyzes cross-cultural marketing strategies in the Chinese market, and discusses the practical application of cross-cultural marketing in the Chinese market based on the case of ByteDance company. ByteDance has achieved rapid brand growth by deeply understanding the needs and cultural characteristics of Chinese consumers and formulating marketing strategies that are in line with the market
Abstract (in another language): В статье анализируются стратегии кросс-культурного маркетинга на китайском рынке, и обсуждается практическое применение кросс-культурного маркетинга на китайском рынке на примере компании ByteDance. ByteDance добилась быстрого роста бренда благодаря глубокому пониманию потребностей и культурных особенностей китайских потребителей, а также разработке маркетинговых стратегий, соответствующих рынку
Description: ГУО «Институт бизнеса Белорусского государственного университета»
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/328804
ISBN: 978-985-881-663-6
978-985-881-686-5 (ч. 3)
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. В трех частях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
372-377.pdf625,78 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.