Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/326026
Title: | Расширение диапазона использования возможностей дисциплины «Иностранный язык» в процессе образования и воспитания культуры профессиональной деятельности бакалавров химического факультета Воронежского государственного университета |
Other Titles: | Expanding the range of use the possibilities of the discipline "Foreign language" in the process of education and education of the culture of professional activity of bachelors of the Faculty of Chemistry of Voronezh State University / N.I. Marchenko |
Authors: | Марченко, Н. И. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы X Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 26–27 окт. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 171-179. |
Abstract: | В статье обсуждаются методические подходы и лингвокультурные возможности построения связного текста социокультурной тематики на английском языке бакалаврами химического факультета Воронежского государственного университета |
Abstract (in another language): | The article considers methodological and linguacultural approaches to help bachelors of chemistry faculty construct a socio-cultural thematic text |
Description: | Раздел 2. Феномен социальной памяти и проблема экзистенциальной идентичности = Section 2. The phenomenon of social memory and the problem of existential identity |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/326026 |
ISBN: | 978-985-881-736-7 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2023. Актуальные проблемы гуманитарного образования |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
171-179.pdf | 412,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.