Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/325468
Title: Principles for teaching speaking to intermediate learners
Other Titles: Принципы обучения говорению учащихся среднего уровня владения английским языком / С.Г. Лаврентьев
Authors: Lavrentev, Sergey
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Идеи. Поиски. Решения : материалы XVIII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 22 окт. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: С. А. Важник (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 177-179.
Abstract: All of the principles for teaching English speaking to students are useful, to varying degrees, across all proficiency levels. However, in this article we consider those principles that are most relevant to teaching speaking to intermediate students. For this reason, the following four principles are discussed
Abstract (in another language): Все существующие принципы обучения говорению студентов полезны в разной степени на всех уровнях владения английским языком. Однако в данной статье рассматриваются основные принципы, которые наиболее актуальны для обучения говорению студентов среднего уровня владения языком
Description: Раздел II. Лингводидактика германских языков в Беларуси и за рубежом
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/325468
ISBN: 978-985-881-714-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Идеи. Поиски. Решения

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
177-179.pdf728,06 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.