Logo BSU

Статистика

Всего просмотров

Просмотров
The Impact of User-Generated Content on Brand Perception and Consumption Behaviour Taking Tik-Tok as an Example : annotation of master's thesis / Hong Guipeng ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; Academic supervisor: Ina M. Nalivaika 91

Всего просмотров за месяц

июня 2025 июля 2025 августа 2025 сентября 2025 октября 2025 ноября 2025 декабря 2025
The Impact of User-Generated Content on Brand Perception and Consumption Behaviour Taking Tik-Tok as an Example : annotation of master's thesis / Hong Guipeng ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; Academic supervisor: Ina M. Nalivaika 4 2 0 8 7 9 8

Загрузок файла

Просмотров
HONG GUIPENG ffsn an eng.pdf 49
HONG GUIPENG ffsn an ru.pdf 21

ТОП-просмотров по странам

Просмотров
Канада 23
Соединенные Штаты 12
Вьетнам 9
Австралия 5
Соединенное Королевство 5
Индия 4
Россия 4
Китай 3
Египт 3
Япония 3

ТОП-просмотров по городам

Просмотров
Ottawa 20
Hanoi 7
San Jose 5
Kolkata 3
Tokyo 3
Moscow 2
Nanning 2
Bhopal 1
Buenos Aires 1
Buffalo 1