Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/324619
Title: Багацце сродкаў маўленчай выразнасці ў суразмоўніцтве і навучанні
Other Titles: Богатство средств речевой выразительности в общении и обучении / В. Ю. Дылевская
A richness of speech expressiveness in communication and teaching / V. Yu. Dylevskaja
Authors: Дылеўская, В. Ю.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Літаратура. Літаратуразнаўства. Вусная народная творчасць
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Литература. Литературоведение. Устное народное творчество
Issue Date: 2024
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Славянскія літаратуры ў кантэксце сусветнай : матэрыялы XIV Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 85-годдзю філал. фак. Беларус. дзярж. ун-та, Рэсп. Беларусь, Мінск, 26 верас. 2024 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: С. А. Важнік (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2024. – С. 335-337.
Abstract: Разглядаецца пытанне звароту да сродкаў маўленчай выразнасці, якія надаюць выказваню вобразны характар, эмацыянальнасць, падтрымліваюць увагу і цікавасць слухачоў. Пры гэтым патрэбна сістэматычна трэніраваць маўленчыя навыкі
Abstract (in another language): Рассматривается вопрос обращения к средствам языковой выразительности, придающих высказыванию образный характер, эмоциональность, поддерживают внимание и интерес слушателей. При этом необходимо систематически тренировать речевые навыки = The article examines the issue of resorting to means of speech expressiveness that give the expression a figurative character, emotionality, and maintain the attention and interest of the listeners. In this case, it is necessary to systematically train speech skills
Description: Раздзел 5. Літаратурныя сувязі. Інтэрмедыяльнасць. Дыдактыка
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/324619
ISBN: 978-985-881-693-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Славянскія літаратуры ў кантэксце сусветнай

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
335-337.pdf519,6 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.