Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/323641
Title: Эффективность журналистского текста
Other Titles: The effectiveness of journalistic text / A. N. Nazaykin
Authors: Назайкин, А. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Слова ў кантэксце часу : матэрыялы 5-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 11 сак. 2024 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2024. – С. 208-210.
Abstract: Аудиторией качественно воспринимаются не все журналистские тексты, поэтому для специалистов, стремящихся создавать эффективные сообщения, важно понимать, как можно оценить воздействие на аудиторию, результат коммуникации с ней с практической и научной точек зрения
Abstract (in another language): Not all journalistic texts are perceived qualitatively by the audience, therefore, for specialists seeking to create effective messages, it is important to understand how to assess the impact on the audience, the result of communication with it from a practical and scientific point of view
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/323641
ISBN: 978-985-881-683-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Слова ў кантэксце часу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
208-210.pdf336,65 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.