Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/323630
Title: Современные концепции медиакультуры
Other Titles: Modern concepts of media culture / M. L. Lebedzeva
Authors: Лебедева, М. Л.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Слова ў кантэксце часу : матэрыялы 5-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 11 сак. 2024 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2024. – С. 164-167.
Abstract: Феномен медиакультуры определяется и ее имманентными свойствами, и отнесенностью к стратегии продвижения в информационном обществе новых концептов цифровой эпохи, влияющих на коммуникацию, взаимодействие индивидов, социальную категоризацию, формирование общественных ценностных установок и ориентиров
Abstract (in another language): The phenomenon of media culture is determined by its immanent properties and its relevance for the strategy for promoting new concepts of the digital age in the information society. They, in turn, influence communication, interaction of individuals, social categorization and the formation of systems and guidelines for public values
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/323630
ISBN: 978-985-881-683-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Слова ў кантэксце часу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
164-167.pdf294,7 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.