Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/322143
Title: | Современные методы и технологии в дизайне концепт-арт персонажа |
Other Titles: | Modern methods and technologies in character concept art design / D. Khasanova |
Authors: | Хасанова, Диана Рафаэлевна |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования : материалы VIII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 25–26 апр. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; под ред. Х. С. Гафарова ; редкол.: Н. Ю. Фролова (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 200-205. |
Abstract: | На сегодняшний день проблемой концептуального дизайна является его недостаточная ясность в функциональности. Не каждый понимает, как он устроен, какие этапы проходит, и какими методами пользуется. Современные технологии все чаще пугают и вводят людей в заблуждение. Именно поэтому стоит разобраться, как влияют современные технологии на сферу концептуального дизайна на самом деле |
Abstract (in another language): | The problem with conceptual design today is its lack of clarity. Not everyone understands how it is organized, what stages it goes through, and what methods it uses. Modern technologies are increasingly frightening and misleading people. That is why it is worthwhile to understand how modern technology affects the field of conceptual design in reality |
Description: | Раздел 3. Теоретические и методологические основы дизайн-образования |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/322143 |
ISBN: | 978-985-881-691-9 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2024. Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
200-205.pdf | 185,23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.