Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/322139
Title: Треки перспективных цифровых технологий в образовании
Other Titles: Tracks of promising digital technologies in education / N. Beck, M. Taube, P. Mikhaylova
Authors: Бекк, Наталья Викторовна
Таубе, Марика Владимировна
Михайлова, Полина Евгеньевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИ::Машиностроение
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования : материалы VIII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 25–26 апр. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; под ред. Х. С. Гафарова ; редкол.: Н. Ю. Фролова (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 175-179.
Abstract: Статья посвящена развитию беспилотной робототехники в России. Рассмотрены основные направления ее развития. Показана роль ведущих университетов в дизайне и проектировании беспилотной робототехники. Раскрыто содержание дисциплины «Перспективные технологии в дизайне», разработанной на кафедре промышленного дизайна НГУАДИ им. А. Д. Крячкова
Abstract (in another language): The article is devoted to the development of unmanned robotics in Russia. The main directions of its development are considered. The role of leading universities in the design and engineering of unmanned robotics is shown. The content of the discipline “Advanced Technologies in Design”, developed at the Department of Industrial Design of NSUADI named after. A. D. Kryachkova
Description: Раздел 3. Теоретические и методологические основы дизайн-образования
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/322139
ISBN: 978-985-881-691-9
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
175-179.pdf190,25 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.