Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/321854
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМарозава, А. І.
dc.date.accessioned2024-11-15T14:47:09Z-
dc.date.available2024-11-15T14:47:09Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЖурналістыка – 2024: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 26-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 80-годдзю фак. журналістыкі Беларус. дзярж. ун-та, Мінск, 14–15 лістап. 2024 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: а. в. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2024. – С. 320-323.
dc.identifier.isbn978-985-881-676-6
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/321854-
dc.descriptionРаздзел ІІI. Аўдыявізуальныя СМІ: ад вытокаў да эпохі лічбавых тэхналогій
dc.description.abstractУ артыкуле ажыццёўлена адна з першых спробаў даследавання беларускага тэлебачання 1960–1990-х гг. як камунікатыўнага феномена. Шляхам параўнання сцэнаграфіі студый і маўлечных паводзін вядучых перадач «Вецер вандраванняў», «Крок» (БТ), «Взгляд» (ЦТ) і вечаровых шоу Д. Летэрмана, Дж. Лено і інш. (NBC) у кантэксце ўзаемадзеяння масавай і альтэрнатыўнай культуры вылучана спецыфіка канструявання метафары «тэлевізійная студыя (мэта) – гэта кватэра, дзе збіраюцца сябры (крыніца)» на беларускім тэлебачанні. Паказана паступовая схематызацыя фармальнага складніку і паглыбленне змястоўнага кампаненту метафарычнай праекцыі – семы эмацыянальнай міжчалавечай сувязі
dc.language.isobel
dc.publisherМінск : БДУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
dc.titleСпецыфіка канструявання метафары кватэры ў тэлевізійным дыскурсе 1960-х – пач. 1990-х гг.
dc.title.alternativeSpecificity of constructing the apartment metaphor in television discourse 1960s – beg. 1990s / A. I. Marozawa
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeThe article is one of the first attempts to research Belarusian television in the 1960–1990s. as a communicative phenomenon. By comparing the scenography of the studios and the speech behavior of the hosts of the programs «Wind of Wanderings», «Step» (BT), «Vzglyad» (CT) and the evening shows of D. Letterman, J. Leno and others. (NBC) in the context of the interaction of mass and alternative culture, the specifics of controlling the metaphor «television studio (target) is an friend’s apartment (source)» on Belarusian television are highlighted. The gradual schematization of its formal component and the deepening of the meaningful one – the seed of emotional interpersonal connection – are shown
Располагается в коллекциях:2024. Журналістыка – 2024: стан, праблемы і перспектывы

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
320-323.pdf313,59 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.